Ons hygiëneprotocol

  1. We passen onze werktijden aan waardoor we tussen de afspraken door tijd hebben om te ventileren en deurklinken en behandelruimte schoon te maken
  2. We vragen u om precies op tijd te komen waardoor verblijven in de wachtkamer niet nodig is. Mocht er toch wat tijd zitten tussen binnenkomst en behandeling, dan gaan we er van uit dat u zelf rekening houdt met de 1,5 meter tussen cliënten onderling in de wachtruimte.
  3. We vragen u bij binnenkomst de handen te wassen.
  4. We geven bij ontvangst en afsluiting geen handen.
  5. We desinfecteren onze handen met een gel vooraf en na afloop van het werken aan de behandelbank.
  6. We raken alleen aan als u dat zelf ook zinvol en wenselijk vindt.
  7. We vragen u thuis te blijven wanneer u last heeft van één van deze klachten: verlies van smaak en of reuk, neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (lichte) hoest, benauwdheidsklachten, verhoging of koorts. Heeft een van uw huisgenoten benauwdheidsklachten of koorts? Blijf dan ook thuis.
  8. We brengen de gereserveerde tijd niet in rekening wanneer een afspraak minder dan 24 uur van te voren wordt afgezegd vanwege bovengenoemde verschijnselen/klachten.
  9. Voor de zekerheid vragen we bij binnenkomst nog even naar de algehele gezondheid.
  10. Tijdens het gesprek dragen wij geen mondkapjes, bij het werken aan de bank wel.
  11. We vragen u een handdoek mee te brengen.

Met deze aanpassingen denken we verantwoord te kunnen gaan werken in deze nieuwe tijd.

Fijn dat we elkaar weer mogen ontmoeten!

Hartelijke groeten,

Ted Bos
Wiljon Vaandrager